MLM Start Program



Azokat szolgáljuk akik komolyan veszik az üzletépítést

Nullától a csúcsig, avagy irány az eredményes MLM jövő!

Az extra motiváció jegyében :: Heti egy magyarra fordított videó A világ legnagyobb hálózatépítőitől

Eric Worre
  • Szeretnél rendszeres, naprakész tudást szerezni a hálózat guruitól?
  • Szeretnél az átlag fölé emelkedni az MLM szakma legfrissebb tanácsai révén?
  • Szeretnéd olyan magabiztosságot, amit csak 2016 csúcskeresői tudnak sugározni?

Ki ne hagyd INGYENES, heti rendszerességű videó fordítás sorozatunkat!

KEZDŐ tudásbázis - Kezdd itt a munkát! :: INGYENES cikkek, tanulmányok

KEZDŐ tudásbázis - Szomjazol a tudásra? :: Legfrissebb INGYENES cikkeink

Az eredményes MLM üzlet módszertana

A hálózatépítés alapvetései HALADÓKNAK.

A BLOG, mint marketing eszköz

Hogyan használjunk blogot MLM üzletünk növelésére?

Ha használod már az Internetet egy ideje, akkor valószínűleg hallottál az "internet marketing blog"-ról, amely egy lehetőség, hogy megismertesd a világgal magadat és üzletedet. Ha esetleg még nem tudod, hogy mi ez, akkor ez nagyon egyszerű. A blog nem más, mint egy nyilvános online internetes napló, melyben magadról, üzletedről, életedről írsz.

Jó hír az, hogy nem kell beszerezned semmiféle szoftvert, vagy pénzt költened, hogy elindítsd saját Internertes Napódat, blogodat. Minden, amire szükséged van, hozzáférhető ingyenesen a legnépszerűbb blog portálokon, mint pl. a blog.hu, blogger.com, freeblog.hu, blogter.hu stb. Csak gépeld be a blog szót a Google-ba és válogass a lehetőségek közül.

Egy gyors ingyenes regisztáció, és máris üzemel a saját blogod. Véleményem szerint kezdetben nem érdemes vacakolni saját blog motorokkal. Mostantól elkezdheted használni saját blogodat, mint a Network Marketing mesterség egy hasznos eszközét.

Még ha nem is írsz mindennap valamit a blogodba, igyekezz frissen tartani azt, tehát próbálj meg hetente 2-3 -szor valami új tartalmat elhelyezni ott.

Mit írjak a blogomba? Mindig valami újat?

  • Mutatsd be magadat és üzletedet,
  • Helyezz el cikkekeket, tanulmányokat szakterületedről,
  • Ezekbe helyezz el linkeket, bannereket az üzleti oldaradra,
  • Új termékekről, szolgáltatásokról mindig közölj ismertetőt saját szavaiddal,
  • Helyezz el sikersztorikat magadról és üzletedről,
  • Személyes történeteket magadról, veled történt eseményekről,
  • Üzlettársaid, ügyfeleid, vásárlóid véleményét üzletedről (szó szerint idézve, lehetőleg fényképpel. A videó még jobb),
  • Új üzlettársak bemutatását, akik elértek már valamilyen eredményt,
  • Képeket rólad, ahogy építed az üzleted,
  • Képeket, videókat üzleti rendezvénykről, utazásokról,
  • "Életstílus" képeket, videókat (autók, házak, nyaralások stb.),
  • Inrejúkat hálózatban dolgozó ismert személyekkel,
  • Linkeket más forrásokhoz, melyek kapcsolódnak az üzletedhez,
  • Aktuális események az üzletedben, vállalatodnál,
  • Felkaphatsz valamilyen témát, és azt több írásban is körüljárhatod,
  • A lista gyakorlatilag végtelen. Ha egyszer elkezded, belejössz, meg fogsz lepődni, hogy mennyi mindenről tudsz írni. A stílusod is egyre jobb lesz.

Ha ez a lista kevésnek bizonyulna, állj meg egy pillanatra, kérdezd meg magad, hogy "Én miről szeretnék olvasni egy ilyen témájú blogban, ha érdeklődő lennék?" Próbálj meg mások fejével gondolkodni! Ez mindig jó kitörési pont, ha megrekedtél az írással. Ha már van némi olvasótábora a blogodnak, kérdezd meg tőlük, hogy ők miről olvasnának szívesen. (A legtöbb bloghoz van hozzászólási lehetőség. Figyeld ezeket, ne sértődj meg rajtuk, hanem okulj, tanulj belőlük.)

További kitörési lehetőség, ha kifogytál az ötletekből, hogy felkeresel, olvasol más hasonló témájú blogokat. Tucatjával fogsz találni ötleteket, amelyeket továbbvihetsz, vagy amelyekről más véleményed van. A legnépszerűbb blog oldalakon tonnaszám találhatsz jobbnál jobb ötleteket. Figyeld meg, hogy melyek a legnépszerűbb témák, amelyeket legtöbben olvasnak. Ezekben tehetsz szert te is magas látogatottságra, olvasótáborra.

Ha beszélsz angolul, körülnézhetsz az amerikai blogok között is, ahonnan úgy fognak dőlni rád az ihletek, hogy kis híján agyonnyomnak.

Blog gondozása és táplálása

A blog valóban az egyik legegyszerűbb módja az üzleted, terméked, vagy szolgáltatásod online marketingjének, ráadásul még mókás is. A blogban ugyanis sokkal szabadabban, kötetlenebül beszélhetsz, kevésbé "hivatalos", mint egy üzleti weboldal. A könnyedebb stílus pedig közvetlenebbé teszi az embereket, közelebb tudsz kerülni hozzájuk. Többet feltársz magadból, ezért ők is jobban "megnyílnak" előtted, miáltal jobban tudsz hatást gyakorolni rájuk. "A kőfalak leomlanak", ahogy Balázs Fecó énekelte egykoron.

Miért ilyen jó lehetőség az Internetes Napló az Online Marketingben?

Íme további három ok:

  1. Ha van egy blogod, nem muszáj, hogy szükségszerűen legyen üzleti weboldalad is.
  2. A blogot könnyű használni. Nincs szükséged programozói tudásra, drága, bonyolult szoftverek beszerzésére. Minden, amire szükséged van, az, hogy írj érdekes bejegyzéseket, aztán nyomd meg a "Közzétesz" gombot. Íme, már fenn is van a cikked az Interneten, így a blogod hozzájárul az Internet Marketing kampányodhoz.
  3. A blogokat a kereső motorok magasabbra értékelik a klasszikus weboldalakéhoz képest. Ha nem hiszed, próbálj ki néhány keresést népszerűbb keresőszavakra a Google-ban, vagy más ismertebb keresőkben, figyeld meg, hogy a találati lista felsőbb részeiben hány blog bejegyzést találsz. Hasonlítsd ezt össze a tradícionális weboldalakról származó találatokkal. Ez beszédesen bemutatja a blogok jelentőségét az Internet marketingben.

Néhány további tanács

  • Publikálj szabályosan a blogodban! Ne készíts tulságosan hosszú bejegyzéseket. Írhatsz azonban minden nap, akár egy nap többször is.
  • Próbálj úgy írni, hogy beszúrhass egy-egy linket a fő weboldaladra, akár minden bejegyzésben. Például egy hosszabb cikk lead -jét, ismertetőjét beteszed a blogodba, teljes anyagra mutató linkkel. A látogató ezután máris az értékesítési weboldaladon van.
  • Igyekezz úgy fogalmazni, hogy elhelyezhesd a szövegben a fő weboldalad releváns kulcsszavait. Ez adja ugyanis a blogod kulcsszó érzékenységét, relevanciáját az adott témában, amely alapján a kereső motorok értékelik, besorolják a találati listában. A blogokban lehetőség van az adott bejegyzéshez külön is megadni a szereplő kulcsszavakat. Használd ezt a lehetőséget, de ne élj vissza vele. Azaz ne adj meg olyan kulcsszavakat, amelyek nem relevánsak a szövgre, mert ezt a keresők "büntetik". (Hátra sorolnak a találati listában).
  • Keverheted a személyes és üzleti bejegyzéseket, ha szeretnéd, de ügyelj arra, hogy azért legyen benne elég üzleti információ is, amely mutatja, hogy aktív vagy, fejlődsz, növekedik a vállalkozásod.
  • Helyezz el képet a blogodban magadról! Akár videókat is felrakhatsz (belinkelve mondjuk a youtube-ról vagy más videomegosztó portálról). Ez segít magadat még jobban megismertetni a lehetséges üzlettársakkal. Könnyebben kezdeményeznek kapcsolatot olyasvalakivel, akit látnak - hallanak, mint pusztán egy névvel, egy személytelen weboldallal.

Ha ez sok munkának tűnik, ne csüggedj! A blog általi Internet marketing valóban munka, de egyrészt segít fejleszeteni az írói képességedet, melyet aztán más cikkek, értékesítési szövegek írásakor hasznosítani tudsz.

Ráadásul közvetlen visszajelzést kaphatsz az olvasóktól, amely segíthet csiszolni stílusodon, továbbá felhívja rá a figyelmet, hogy mely témák érdeklik leginkább közönségedet. Ez az interaktivitás talán legnagyobb erőssége az internetes naplónak. Másrészről a blognak közvetlen haszna is van a látogatottságnövelés terén, akár megelőzve a keresőoptimalizálást is.

Egy dolog fontos! Ha belekezdtél, tényleg tartsd frissen a blogodat, még ha nem is szólnak hozzá sokáig. Ha egy blogban az utolsó bejegyzés hónapokkal korábbi, az nem teszi túl lelkessé a látogatókat! És még egy: - kell ezt mondanom egy hálózatépítőnek? - soha ne menj bele személyeskedő vitákba!

Az MLM a bizalom üzlete, már sokszor, sokan mondták ezt. Az Interneten a bizalom megszerzésének talán legjobb eszökeze az Internetes napló, ahol a puszta üzleti tényeken kívül feltárhatsz egy kicsit magadból. Sokan csak ezért fognak csatlakozni hozzád!

Sok sikert kívánok hozzá!

Készült Stephanie Yeh és Leta Worthington cikkének felhasználásával (www.GoArticle.com)

Az eredményes MLM üzlet módszertana

A hálózatépítés alapvetései HALADÓKNAK.

Figyelem! Itt NEM egy konkrét MLM üzlet bemutatását olvashatod, hanem a Network vagy Multi Level Marketing -ről, mint szakmáról általában olvashatsz lényeges és hasznos információkat.